A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Nincs szó radikális átalakításról, inkább csak továbbfejlesztésről: a legjelentősebb változás a hátsó felfüggesztést érinti az FW47-esen.
A 2025-ös Formula-1-es Williamst pénteken mutatták be egyszeri festéssel a Silverstone-i bemutatón, majd pályára is vitték. A legfontosabb változás az elődjéhez képest az, hogy a csapat vonórudasról nyomórudas hátsó futóműre váltott. A technikai szakírók megállapítása szerint nem radikálisak, inkább evolúciósak a változtatások az autón: finomítások és továbbfejlesztések történtek a tavalyi modellen. Az autó orrkúpja hosszabb lett, a szárny terelőlapjai íveltsége megváltozott, valamint az oldaldoboz és az első felfüggesztés is finomításokon esett át a jobb légáramlás érdekében. A legnagyobb újítás azonban a nyomórudas hátsó futómű, mely teljesen új diffúzor kialakítását is lehetővé teszi.